„Spolupráca so spoločnosťou Keis Media vo forme neštandardnej outdoorovej reklamy je pre nás veľmi efektívna a máme na ňu výborné recenzie od našich hráčov. Snažíme sa ju využívať najmä na špeciálne prémiové žrebovania pri číselnej lotérii LOTO a výborne sa nám hodí na poskytnutie základných informácii o prémiách širokej verejnosti vo forme pohyblivej OOH reklamy s pútavým vizuálom, vrátane možnosti ozvučenia a samplingu.“
JUDr. Mária Klimeková, riaditeľka odboru marketingu a TIPOS TV
„Cieľom kampane bolo odkomunikovať partnerstvo značiek s hokejovými reprezentáciami a umožniť hokejovým fanúšikom vyskúšať si 3-dres na vlastnej koži. I vďaka veľkej vizibilite promobikov a promo teamu sa nám podarilo osloviť tisícky ľudí v uliciach Bratislavy a Košíc a sprostredkovať im tak zážitok s produktom a vysvetliť hlavnú myšlienku kampane.“
„Promobiky sa stali samozrejmou súčasťou našich reklamných kampaní, a to hlavne v letných mesiacoch. Ide o netradičný outdoorový nosič, ktorý ľudí zaujme na prvý pohľad. Výhodou promobikov je ich mobilita, to že sa dostanú do miest, kde nie je taký pretlak inej outdoorovej reklamy a to im pridáva na atraktivite. Oceňujeme aj možnosť využitia nášho maskota Lišiaka a tiež komunikačné schopnosti „bikerov“ pri prezentácii nášho produktu.“
Mgr. Karin ČECHOVÁ, špecialista pre marketing, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.