Case Studies

Domovská stránka » Case Studies
intersnack case study
 „Cieľom kampane bolo odkomunikovať partnerstvo značiek s hokejovými reprezentáciami a umožniť hokejovým fanúšikom vyskúšať si 3-dres na vlastnej koži. I vďaka veľkej vizibilite promobikov a promo teamu sa nám podarilo osloviť tisícky ľudí v uliciach Bratislavy a Košíc a sprostredkovať im tak zážitok s produktom a vysvetliť hlavnú myšlienku kampane.“

Alica Pašková, Marketing Sponsorship Manager CZ/SK, Intersnack a.s.

pss case study
„Promobiky sa stali samozrejmou súčasťou našich reklamných kampaní, a to hlavne v letných mesiacoch. Ide o netradičný outdoorový nosič, ktorý ľudí zaujme na prvý pohľad. Výhodou promobikov je ich mobilita, to že sa dostanú do miest, kde nie je taký pretlak inej outdoorovej reklamy a to im pridáva na atraktivite. Oceňujeme aj možnosť využitia nášho maskota Lišiaka a tiež komunikačné schopnosti „bikerov“ pri prezentácii nášho produktu.“

 Mgr. Karin ČECHOVÁ, špecialista pre marketing, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s.

pepsi final case study